Free Pyramid RG2 Amerikanka Hyvinkää Open 29.10.2016

Pyramidiin liittyvä keskustelu (säännöt, välineet, kilpailutoiminta yms.)

Valvojat: Tube, Johnny Boyh, Markku Ryytty, Tommi Lamminaho, jee

Vastaa Viestiin
Avatar
Tero Parikka
Viestit: 153
Liittynyt: 17:11 27.02.2006
Paikkakunta: Lahti

Re: Free Pyramid RG2 Amerikanka Hyvinkää Open 29.10.2016

Viesti Kirjoittaja Tero Parikka »

Tero Parikka, HyvBk
Tero Parikka, P-HBK
Kaigo
Viestit: 157
Liittynyt: 09:11 22.10.2013

Re: Free Pyramid RG2 Amerikanka Hyvinkää Open 29.10.2016

Viesti Kirjoittaja Kaigo »

Surullista. Miksi näin käy? RG-kisat kyseessä. Ei varmasti johdu pikku-pöydistä...
Avatar
malinen
Viestit: 767
Liittynyt: 14:56 24.04.2006
Paikkakunta: joensuu

Re: Free Pyramid RG2 Amerikanka Hyvinkää Open 29.10.2016

Viesti Kirjoittaja malinen »

Kaigo kirjoitti:Surullista. Miksi näin käy? RG-kisat kyseessä. Ei varmasti johdu pikku-pöydistä...
Nii on - surullista.
Kisat ei varmaan vedä kun on aina vähän porukkaa. SM kisoissakin minimaalinen jengi.
Kaikki varmaan odottelee nimiä listaan ennen kuin ilmoittaa itsensä.
Pitäskö kisoja harventaa että into riittäs käydä(?). Mun kohdalla harvennus on menny kerran kahteen vuoteen tai jopa ylikin, joten vaikee sanoa muuta kuin et ei sekään kaikkien kohdalla toimi :)
Itse kannatan ilmoittautumisen päättymistä perjanai-iltana niin kauan kun pelaajia on kisoissa 20 tai alle.
Sit kun (luetaan jos) pelaajamäärä "pysyvästi" kasvaa, voi palata takaisin aikaisempaan ilmoittautumiskäytäntöön.
Joensuun Klubi (JK)
Saimaan Biljardi (SaiBi)

¡¿ mikä on kun ei taidot riitä, mikä on kun ei onnistu ?!
Avatar
Nyksy
Viestit: 1149
Liittynyt: 23:10 16.10.2009
Paikkakunta: Pyhtää
Viesti:

Re: Free Pyramid RG2 Amerikanka Hyvinkää Open 29.10.2016

Viesti Kirjoittaja Nyksy »

Terve

On todella sääli että näin pääsi käymään!! Hyvinkäällä on järeästään hyvät kisat ja Amerikanka istuu mainiosti pelattavaksi pikku pöydille ja tuo vielä sen oman mausteensa monessakin hyvässä mielessä.


Jo pidemmän aikaa on pyramidin lähestyttävyys pelaajien joukossa vaikeutunut, johtuu se sitten mistä hyvänsä, totuus on että pelaaja määrät ovat olleet laskussa jo tovin aikaa. Tähän milloin jos mitä toimenpidettä jaostossa mietitty ja päädyttykin toteuttamaan osaa niistä. Miten onnistuneita ne on matkanvarrella ollut on hyvä tarkastella ja tehdä tarvittavat johtopäätökset myös siitä!

Tämä kausi toteutetaan kuten suuniteltu. Ennen kun ensi kauteen astutaan tullaan päivityksiä kilpailukalenteriin niin määrän, kuin kisojenkin suhteen.

Ensi vuonna pelaamme Hyvinkäällä Rg kisat ja toivon mukaan jo aikaisemmassa vaiheessa Divari sarjaa!!!

Muutama konkreettinen esimerkki toimenpiteistä HARRASTE ja KILPA PYRAMIDIN ELVYTYKSEEN - - >

- Vuoden alusta olisi tarkoitus startata Divisoona sarja tarvittavine päivityksineen. Hommaan on jo erikseen alettu kasaamaan työryhmää

- Muiden lajien kilpailujen yhteyteen järjestettäviä Pyramidin laji promoja

- Pyramidi Coaching Club, ajatuksena järjestää laji aiheisia koulutus tapahtumia ympäri harrastavaa suomea

Kuten Jesse Poikolainen allekirjoittanutta on matkan varrella ohjeistanut, ei sovi jäädä paikoilleen odottamaan että väki kävelee ovesta sisään. Sen eteen on tehtävä töitä!

Aletaan siis tekemään töitä sen eteen että jengi löytää sen kipinän tästäkin lajista, on se sitten SM tason tekemistä tai ihan vaan rakkaudesta lajiin!!!
Juho Nykänen, Iso8

www.isokasi.fi
Isokasi Oy

www.biljardi.fi
Suomen Biljardimyynti Oy
masasnaja
Viestit: 35
Liittynyt: 17:12 24.08.2014

Re: Free Pyramid RG2 Amerikanka Hyvinkää Open 29.10.2016

Viesti Kirjoittaja masasnaja »

[quote="Nyksy"]Terve

On todella sääli että näin pääsi käymään!! Hyvinkäällä on järeästään hyvät kisat ja Amerikanka istuu mainiosti pelattavaksi pikku pöydille ja tuo vielä sen oman mausteensa monessakin hyvässä mielessä.


Istuuko ?

On todellakin totta, että Hyvinkäällää on hieno sali ja puitteet ...paitsi Pyrikselle.

Ite käyn harvemmin kisoissa ja kaikilla mausteilla silloin kyllä kelpaa mulle (-->ikinä finaaleissa) :oops:

but, kun tuo mielenkiinnottomuus alkuvkosta kisoihin rupesi päivittymään, niin aika monesta suusta olin kuulevinani

juurikin tuon kaisapöydillä vedettävien Pyramidi RG finaalien "hienoudesta"...ei hyvä, ei kiinnostusta ...HARMITTAVAA.

t.masa
Avatar
Nyksy
Viestit: 1149
Liittynyt: 23:10 16.10.2009
Paikkakunta: Pyhtää
Viesti:

Re: RE: Re: Free Pyramid RG2 Amerikanka Hyvinkää Open 29.10.2016

Viesti Kirjoittaja Nyksy »

masasnaja kirjoitti:
Nyksy kirjoitti:Terve

On todella sääli että näin pääsi käymään!! Hyvinkäällä on järeästään hyvät kisat ja Amerikanka istuu mainiosti pelattavaksi pikku pöydille ja tuo vielä sen oman mausteensa monessakin hyvässä mielessä.


Istuuko ?

On todellakin totta, että Hyvinkäällää on hieno sali ja puitteet ...paitsi Pyrikselle.

Ite käyn harvemmin kisoissa ja kaikilla mausteilla silloin kyllä kelpaa mulle (-->ikinä finaaleissa) :oops:

but, kun tuo mielenkiinnottomuus alkuvkosta kisoihin rupesi päivittymään, niin aika monesta suusta olin kuulevinani

juurikin tuon kaisapöydillä vedettävien Pyramidi RG finaalien "hienoudesta"...ei hyvä, ei kiinnostusta ...HARMITTAVAA.

t.masa
Moi Masa

Todellisuudessa meillä ei ole Suomessa yhtään paikkaa pelata lajille ominaisissa olosuhteissa. Kuten hyvin tiedämme.

Tää on yks kehittämisen paikka kanssa joka ei olekkaan niin helppo ratkaista.

Niin kauan me pelataan kokonaan tai osittain pienillä pöydillä pyramidia, kunnes joku/jotkin ratkaisevat edellä mainitun haasteen.

Ja kun etäisyys pienenee, peli helpottuu kuten se 10f versus 12f tekee luonnollisesti. Onko kyseessä pyramidi vai joku muu peli... pyramidi jota pelataan 10f pöydällä. On minun näkemykseni. Onko se mielekästä, siinä on varmasti yhtä monta mielipidettä kun on korvapareja... oli miten oli... niillä mennään mitä meillä on.

Mut duunia on tehtävä niin "vanhojen" virittämiseen pyramidi veroille kuin niiden uusien lajiharrastajien saamiseksi.

Kaikki ideat ja ehdotukset ovat tervetulleita!! Ne voi toimittaa joko sähköpostilla tai laittaa tänne siihen varattuun viestiketjuun!! Tai luonnollisesti Nykästä jaostolaista hihasta asiansa suhteen!

T:



Lähetetty minun SM-G870F laitteesta Tapatalkilla
Juho Nykänen, Iso8

www.isokasi.fi
Isokasi Oy

www.biljardi.fi
Suomen Biljardimyynti Oy
Vastaa Viestiin