ILMOITUS

Karaan liittyvä keskustelu (säännöt, välineet, kilpailutoiminta yms.)

Valvojat: Tube, Johnny Boyh, Markku Ryytty, Tommi Lamminaho

Vastaa Viestiin
Sir Spunkalot

ILMOITUS

Viesti Kirjoittaja Sir Spunkalot »

FAKKE ON JUMALA
Federation Soldier
mikkop

Viesti Kirjoittaja mikkop »

when i ever i paly carombole i think to i myself "what would joonas ohtonen do", and i always end up crouched in the corner alone with my nightstand picture of Mika "the iceman" Immonen crying at the harsh reality of the fact that i can jump balls higher than he can, but still nobody cares about me or my pool skillz, its prolly because i'm not black enough
Marko-

Viesti Kirjoittaja Marko- »

mikkop kirjoitti:when i ever i paly carombole i think to i myself "what would joonas ohtonen do", and i always end up crouched in the corner alone with my nightstand picture of Mika "the iceman" Immonen crying at the harsh reality of the fact that i can jump balls higher than he can, but still nobody cares about me or my pool skillz, its prolly because i'm not black enough
Juuri näin! Todella mukavaa nähdä kuinka H******N asiallista porukkaa täällä kirjottelee :shock: :shock: :shock:
9Ball

Viesti Kirjoittaja 9Ball »

Marko- kirjoitti:
mikkop kirjoitti:when i ever i paly carombole i think to i myself "what would joonas ohtonen do", and i always end up crouched in the corner alone with my nightstand picture of Mika "the iceman" Immonen crying at the harsh reality of the fact that i can jump balls higher than he can, but still nobody cares about me or my pool skillz, its prolly because i'm not black enough
Juuri näin! Todella mukavaa nähdä kuinka H******N asiallista porukkaa täällä kirjottelee :shock: :shock: :shock:
...olisko mikolla ollu betsiä Goldenin kanssa ....... lopputuloksen voi päätellä katkeruuden määrästä :lol: :lol:
Vastaa Viestiin