Julkinen anteeksi pyyntö!

Karaan liittyvä keskustelu (säännöt, välineet, kilpailutoiminta yms.)

Valvojat: Tube, Johnny Boyh, Markku Ryytty, Tommi Lamminaho

Vastaa Viestiin
wiss
Viestit: 468
Liittynyt: 18:25 31.03.2008

Julkinen anteeksi pyyntö!

Viesti Kirjoittaja wiss »

Moi biljardin väki sekä seuraajat.

Haluan selventää tilannettani ja pyytää julkisesti anteeksi omia virheitäni, jotka ovat saattaneet lajillemme negatiivista julkisuutta!

Olen ollut lajin parissa koko aikuisikäni ja aina kunnioittanut lajia, kilpakumppaneitani ja lajejamme jatkuvasti edistäviä tahoja(Suomen Biljardiliitto Ry, yhteistyökumppaneita, lajiemme harrastajia liitossa ja sen ulkopuolella). Haluan pahoitella ensin heitä virheistäni, josta monet varmasti jo tietävätkin.

Haluan myös pyytää anteeksi sponsoreiltani, jotka olen omilla toimillani pettäneet. Lisäksi Haluan myös kiittää heitä siitä, että olen saanut teiltä kaikilta suurta motivaatiota ja jatkuvaa tukea kilpailukieltonikin aikana itseni kuntoon laittamista varten. En olisi pystynyt siihen yksin.

Ongelmani olivat alkaneet, jo ennen kun aloitin pelaamiseni tosissaan ja syynä huonolle käytökselleni ja väliinpitämättömyydelleni johtuivat rankasta päihteiden käytöstä koko aikuisikäni aikana. Nyt taukoni aikana olen hoitanut itseni kuntoon ja vakuutan, että jatkossa ei näitä mokia omalla kohdallani ei enää tule.

Pelikieltoni oli täysin oikeutettu ja ainoastaan oma vikani ja jälkeenpäin olen siitä ainoastaan kiitollinen. Ilman sitä ongelmani olisivat todennäköisesti vain jatkuneet. Olen pahoillani, että olen sotkenut monia ystäviä ja lajin harrastajia omiin ongelmiini häiritsevällä tavalla.

Kunnioittaen ja anteeksipyyntöni kaikille!
Janne Wiss
Ahto Alander
Viestit: 58
Liittynyt: 16:00 06.11.2004

Re: Julkinen anteeksi pyyntö!

Viesti Kirjoittaja Ahto Alander »

Hyvä Janne ! Miehekäs avautuminen puoleltasi.Arvostan !
Sbil Kunniapuheenjohtaja Ahto Alander
Puhveli
Viestit: 774
Liittynyt: 10:18 14.02.2020

Re: Julkinen anteeksi pyyntö!

Viesti Kirjoittaja Puhveli »

Ahto Alander kirjoitti: 17:32 16.04.2023 Hyvä Janne ! Miehekäs avautuminen puoleltasi.Arvostan !
Sbil Kunniapuheenjohtaja Ahto Alander
Juuri näin!
Vastaa Viestiin