Streittiin pistelaskuri

Poolbiljardiin liittyvä keskustelu (säännöt, välineet, kilpailutoiminta yms.)

Valvojat: Tube, Johnny Boyh, Markku Ryytty, Tommi Lamminaho

Vastaa Viestiin
Avatar
9Ball
Viestit: 1632
Liittynyt: 06:52 19.02.2005

Streittiin pistelaskuri

Viesti Kirjoittaja 9Ball »

Joskus tuollaista täällä kyselin (en läytänyt kyseistä topickia) ja sitten tuli tehtyä sellainen Open Officessa toimiva.

Kuva

... jos olet kyllästynyt pisteiden pyörittämiseen manuaalisesti ja haluat tuon käyttöön, niin yv:tä johon e-mail osoite niin sen silloin lähetän (minulla ei ole tällähetkellä olemassa olevaa sivustoa johon sen voisi laittaa ladattavaksi).Toimii simppelisti hiirellä klikkaamalla. Lyöntivuorossa olevan pelaajan nimi näkyy vihreällä taustalla.Breikit, pallomäärät,virhepisteet ja pakat listaantuvat alas.
Skobe
Viestit: 1822
Liittynyt: 11:06 02.11.2005
Paikkakunta: HKI
Viesti:

Re: Streittiin pistelaskuri

Viesti Kirjoittaja Skobe »

Ja jos on Android puhelin käytössä, marketista löytyy ilmainen Straight pool sheet -niminen erinomainen laskuri. Se laskee pistekeskiarvot, maximit, lyöntivuorot ym. ja kaiken voi exportata csv-tiedostoksi. i-miehille ja i-naisille löytynee omansa, mutta juuri tätä ei tainut vielä jokin aika sitten olla.
Kuva
Avatar
9Ball
Viestit: 1632
Liittynyt: 06:52 19.02.2005

Re: Streittiin pistelaskuri

Viesti Kirjoittaja 9Ball »

Skobe kirjoitti:Ja jos on Android puhelin käytössä, marketista löytyy ilmainen Straight pool sheet -niminen erinomainen laskuri.
En tiedä mistä johtuu, mutta minun androidilla haku marketista tuolla "straight pool sheet" nimellä, antaa tulokseksi vain jonkun Las Vegas pool shark pelin :?
Steak
Viestit: 1725
Liittynyt: 14:42 04.11.2004
Paikkakunta: Mikkeli

Re: Streittiin pistelaskuri

Viesti Kirjoittaja Steak »

Ai Phonelle saatava softa näytti aika väkevältä kun näin sen käytössä. Ei mitään hajua mikä sen nimi on, joku voinee vahvistaa..
Kuva
Skobe
Viestit: 1822
Liittynyt: 11:06 02.11.2005
Paikkakunta: HKI
Viesti:

Re: Streittiin pistelaskuri

Viesti Kirjoittaja Skobe »

9Ball kirjoitti:
Skobe kirjoitti:Ja jos on Android puhelin käytössä, marketista löytyy ilmainen Straight pool sheet -niminen erinomainen laskuri.
En tiedä mistä johtuu, mutta minun androidilla haku marketista tuolla "straight pool sheet" nimellä, antaa tulokseksi vain jonkun Las Vegas pool shark pelin :?
Kyllä minulla löysi (löytyi myös tuo vegas..). Voisiko johtua puhelinmallista tai Android versiosta? Minulla ne ovat Samsung Galaxy S ja laiteohjaimen versio 2.2 (froyo)
Avatar
buddy
Viestit: 5276
Liittynyt: 12:58 04.11.2004
Paikkakunta: Helsinki

Re: Streittiin pistelaskuri

Viesti Kirjoittaja buddy »

Samuli kirjoitti:
Steak kirjoitti:Ai Phonelle saatava softa näytti aika väkevältä kun näin sen käytössä. Ei mitään hajua mikä sen nimi on, joku voinee vahvistaa..
Billiards Buddy, Jänön kunniaksi tietenkin :)
:D 8)
Mikko Jäntti
Vastaa Viestiin