liukkaria...

Poolbiljardiin liittyvä keskustelu (säännöt, välineet, kilpailutoiminta yms.)

Valvojat: Tube, Johnny Boyh, Markku Ryytty, Tommi Lamminaho

Vastaa Viestiin
Avatar
KV
Viestit: 467
Liittynyt: 13:26 26.01.2005
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja KV »

Jos tota SlipSticiä meinaat, niin mulla on sitä. Voin kirjotella kokemuksia, kunhan oon vähän enemmän kerinny kokeilemaan.
Avatar
buddy
Viestit: 5278
Liittynyt: 12:58 04.11.2004
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja buddy »

Jep, mäkin olisin kiinnostunut tietämään lisää tosta SlipSticin toimivuudesta.
Mikko Jäntti
Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Parin kuukauden kokemuksella eikun paranee.Predatorin 314 ainaskin
tykkää vaan kun sitä vähän slipaistaan.
Avatar
KV
Viestit: 467
Liittynyt: 13:26 26.01.2005
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja KV »

Jeps, nyt on tullu testattua tota SlipSticiä vähän enemmänkin ja kyllä täytyy sanoa, että hyvää ainetta se on. Laitoin sitä taannoin keppiini ja nyt on tullu hakattua kepillä jo kymmenisen tuntia ja mitään muuta en oo tehny kuin joskus pyyhkäissyt keppiä kevyesti hihalla tai kuivalla paperilla. Yleensä mun mielestä shäftin luisto huononee jo tunnissa sellaiseksi, että olen sitä kostealla paperilla joutunut hinkkaamaan. Käsiä tarvitsee tietenkin pestä, mutta sen jälkeen keppi luistaa taas todella hyvin.

25e 10 gramman pullosta on monen mielestä aika paljon, mutta ei tuota tarvitse laittaa ku pari tippaa kerrallaan, joten eiköhän yks pullo kestä monta monta kuukautta. Kemiallisesta koostumuksesta en tiedä, mutta kyllä mä olen tota ihan surutta laittanu Cognoscentini shäftiin eikä se ainakaan vielä ole haihtunu savuna ilmaan. Itse aion ostaa tota lisää sitten ku nykyinen pullo loppuu, koska mua itseäni nyppii aivan suunnattomasti se jatkuva kepin hinkkaaminen kostealla käsipaperilla.

(Jumaliste miten tuliki kaksmielisyyksiä päähän tätä kirjottaessa.)
Steffi

Vaativissa olosuhteissa toimi vaan!!!

Viesti Kirjoittaja Steffi »

Niin.. Pakko sitä ainetta on kehua:

Sain hiljattain käsiini Slip Stick- purkin ja päätin pistää shaftiin ennen Hollantiin lähtöä. Täytyy vaan myös myöntää että todella hyvin toimi jopa vaativissa olosuhteissa:

Weert:issä oli to-pe-la n. +28 astetta eli kostean kuuma ilma ja sekään ei auttanut asiaa että salilla oli lähes jatkuvasti yli 200henk. Kaiken kukkuraksi ilmastointi ei toiminut kunnolla :oops: =kuuma

Ei tarvinut kuin shaftia vähä väliä hinkata kuivalla perinteisellä bilispyyhkeellä ja aina vaan oli mukavan liukas. Monet pelaajat sotkivat talkin kanssa ja sehän vaan, ainakin minun mielestäni, pahentaa asiaa kostean ilman hallitessa.

Slip Stick :arrow: SUOSITTELEN :!:
Vastaa Viestiin