Predan Ikon

Poolbiljardiin liittyvä keskustelu (säännöt, välineet, kilpailutoiminta yms.)

Valvojat: Tube, Johnny Boyh, Markku Ryytty, Tommi Lamminaho

Vastaa Viestiin
olli.k
Viestit: 64
Liittynyt: 23:08 04.12.2009

Predan Ikon

Viesti Kirjoittaja olli.k »

Tervehdys!

Olen hankkimassa itselleni uutta keppiä ja lähinnä sydäntä olisi Ikon 1, mutta shafti asia pohdituttaa. 314^2 vai Z^2? Nykyinen keppi on outlaw joten luultavasti kumpikin shafti on parempi( outlawin shafti suht. jäykkä). Eli suosituksia ja kokemuksia kaivataan. kiitos.
Hankintaliikkeistä voi myös antaa vinkkiä. Biljardihuollossa näytti olevan suomen halvimmat hinnat ko. kepille mutta rapakon takaa löysin jopa 100€ halvemalla..
olli.k
Viestit: 64
Liittynyt: 23:08 04.12.2009

Re: Predan Ikon

Viesti Kirjoittaja olli.k »

Toimiiko tuohon ulkomailta tuontiin sellainen kikka mitä ainakin pyöräilypiireissä on paljon käytetty osia ulkomailta tilattaessa että pyytää liikettä laittamaan pakettiin tyylin "lahja" tms? Vai onko tämä urbaania shittiä.

Mikä Z:sta sitten tekee sellaisen että et suosittele sitä? Tarkoitushan on kehittyä ja luultavimmin hyppäys kepistä toiseen muutenkin vaatii totuttelua. Kommentteja ja mielipiteitä kaivataan!
OPaivio
Viestit: 211
Liittynyt: 20:31 16.12.2008
Paikkakunta: Turku

Re: Predan Ikon

Viesti Kirjoittaja OPaivio »

Aika harvoin jenkkiliikkeet suostuvat tuohon merkkaamaan tuon NCV:n paketin kylkeen, eli "No Commercial Value". Saattaa toimia pienillä yksityisillä firmoilla, esimerkiksi eräs nimeltämainitsematon bilisvideolafka merkkasi mulle ihan pyytämättä paljon pienemmän hinnan pakettiin, mitä se oikeasti oli.

Mitä tohon keppiin tulee, ota vaan se 314^2. Niinkuin zesman sanoi, toi Z^2 on paljon herkempi. Tuossa 314^2:ssa on totuttelemista ihan tarpeeksi sun vanhan kepin jälkeen.
Avatar
dobermann
Viestit: 1910
Liittynyt: 22:16 04.11.2004
Paikkakunta: Vantaa, Kerava
Viesti:

Re: Predan Ikon

Viesti Kirjoittaja dobermann »

olli.k kirjoitti:Toimiiko tuohon ulkomailta tuontiin sellainen kikka mitä ainakin pyöräilypiireissä on paljon käytetty osia ulkomailta tilattaessa että pyytää liikettä laittamaan pakettiin tyylin "lahja" tms? Vai onko tämä urbaania shittiä.
Urbaania shittiä on. Tulli kuittaa heti että mikä on todellinen arvo? Näytä maksukuitti, kiitos. Virkailija tietää että jenkeistä laitetaan miltei poikkeuksetta n. tuototteen arvoksi n. puolet todellisesta arvosta. :evil:
Viimeksi muokannut dobermann, 11:20 04.02.2010. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
KV
Viestit: 467
Liittynyt: 13:26 26.01.2005
Paikkakunta: Helsinki

Re: Predan Ikon

Viesti Kirjoittaja KV »

Olen useita biliskamoja hakenut tullista vuosien varrella ja mun tapauksessa ei kertaakaan riittäny se paketin kylkeen kirjoitettu arvo, aina piti olla jotain muuta todistetta hinnasta, esim. kuitti tai tuloste sähköpostista. Kerran virkailija valitti, että edes sähköpostiviesti ei oikein riitä ja jouduin sitten selittämään, että eipä mulla ole mitään muuta, kun kyseessä on käytettynä yksityiseltä ihmiseltä ostettu ja käteisellä maksettu tuote. Tuntuu olevan vähän päivästä ja henkilöstä kiinni ne asiat.
Sankarilyönti > safety
Vastaa Viestiin