Suosituksia 9' kivipöydistä?

Poolbiljardiin liittyvä keskustelu (säännöt, välineet, kilpailutoiminta yms.)

Valvojat: Tube, Johnny Boyh, Markku Ryytty, Tommi Lamminaho

Vastaa Viestiin
Avatar
9Ball
Viestit: 1632
Liittynyt: 06:52 19.02.2005

Re: Suosituksia 9' kivipöydistä?

Viesti Kirjoittaja 9Ball »

Poquer kirjoitti: Yksi tuttu neuvoi välttämään Brunswickin pöytiä
sen kummemmin perustelematta. :?
...siinätapauksessa kannattaa vaihtaa se tuttu :lol: .... kyllähän Brunssit on huippupöytiä pelata,mutta sinun hintalimittiin ei saa kun käytetyn,mikä tosin on useimmissa tapauksissa parempi vaihtoehto kun joku muu uusi. :wink:
Can Playsam
Viestit: 1291
Liittynyt: 17:53 23.02.2008
Paikkakunta: petonen

Viesti Kirjoittaja Can Playsam »

Mikä muuten tekee noista brunssin pöydistä niin paljon paremman, kuin muut pöydät? Onko niiden rungoissa ja kivissä jotain ihan "käsin kosketellen" parempaa, kuin kilpailijoiden pöydissä? Miks kilpailijat ei oo pystyny "kopioimaan" näitä ominaisuuksia, vai onko ne kalliita ja haluaavat haastaa hinnalla...?? Helposti vois kuvitella, että laitetaan samasta puusta runko ja yhtä paksut kivet, niin hyvä tulee... Itse oon huomannu vasta "ihan oikeita" eroja pinnan viimeistelyn tasossa. Suoruudesta en oo vielä suostunu pöytää syyttämään, vaan asentajaa. Oon kyllä näissä hommissa kokematon ja pitää kyllä myöntää, että en oo vielä suoria "halpis pöytiä" tavannu kovin montaa...
Golden
Viestit: 1319
Liittynyt: 15:09 12.11.2004
Paikkakunta: Jyväskylä City
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Golden »

Brunswick ja Diamond ylivoimaisesti parhaat pöydät.

Aasian pöydistä varmaan Buffalo Olio tasalaatuisin, mutta niissäkin pahoja susiyksilöitä, mitä taasen Brunssi ja Diamond eivät ole koskaan.
Heillä sen verran tarkempi laadunvalvonta.

Meillä kerholla esim. Pool Gardenista hankittu käytetty Brunswick Gold Crown lyöty kerran jaloilleen ja eikä oo sen jälkeen ihmeemmin tarvinnu säädellä. Mitä nyt pientä säätöö veran vaihdon yhteydessä.
"Don't worry baby. I got your money. It's just in action right now." ~ Eric Durbin

SPONSORED BY:

http://www.tigerproducts.com/
http://www.taomtips.com
Avatar
buddy
Viestit: 5276
Liittynyt: 12:58 04.11.2004
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja buddy »

Can Playsam kirjoitti:Mikä muuten tekee noista brunssin pöydistä niin paljon paremman, kuin muut pöydät? Onko niiden rungoissa ja kivissä jotain ihan "käsin kosketellen" parempaa, kuin kilpailijoiden pöydissä? Miks kilpailijat ei oo pystyny "kopioimaan" näitä ominaisuuksia, vai onko ne kalliita ja haluaavat haastaa hinnalla...?? Helposti vois kuvitella, että laitetaan samasta puusta runko ja yhtä paksut kivet, niin hyvä tulee... Itse oon huomannu vasta "ihan oikeita" eroja pinnan viimeistelyn tasossa. Suoruudesta en oo vielä suostunu pöytää syyttämään, vaan asentajaa. Oon kyllä näissä hommissa kokematon ja pitää kyllä myöntää, että en oo vielä suoria "halpis pöytiä" tavannu kovin montaa...
Eiköhän kyse ole aika pitkälti pöydän rakenteessa ja materiaalin laadussa, oikeastaan sama idealogia pätee biliskeppeihinkin.
Mikko Jäntti
Hibzu
Viestit: 1204
Liittynyt: 09:34 15.11.2004
Paikkakunta: Hyvinkää

Viesti Kirjoittaja Hibzu »

Poquer kirjoitti:Kiitos kaikille vastauksista!
Mistä niitä käytettyjä Brunswickeja kannattaisi sitten tiirailla?
Miikka Hirvonen HyvBK
Team Brassica Napus Inseco
MattiJarkkoFanclub
Hibzu
Viestit: 1204
Liittynyt: 09:34 15.11.2004
Paikkakunta: Hyvinkää

Viesti Kirjoittaja Hibzu »

Hibzu kirjoitti:
Poquer kirjoitti:Kiitos kaikille vastauksista!
Mistä niitä käytettyjä Brunswickeja kannattaisi sitten tiirailla?
Uus yritys...

Jussi Tyrkkö 040-539 1754. Löytyy uutta ja vanhaa.
Miikka Hirvonen HyvBK
Team Brassica Napus Inseco
MattiJarkkoFanclub
Vastaa Viestiin