mitä eroa näillä kepeillä on?

Poolbiljardiin liittyvä keskustelu (säännöt, välineet, kilpailutoiminta yms.)

Valvojat: Tube, Johnny Boyh, Markku Ryytty, Tommi Lamminaho

Avatar
buddy
Viestit: 5276
Liittynyt: 12:58 04.11.2004
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja buddy »

Ainakin mitä olen monilta kuullut niin Z:taan siirtyessä kannattaa varautua pitkään totutteluaikaan. Shafti käyttäytyy täysin eri lailla miten muut poolishaftit...
Mikko Jäntti
Riksa
Viestit: 2847
Liittynyt: 03:55 24.12.2004

Viesti Kirjoittaja Riksa »

buddy kirjoitti:Ainakin mitä olen monilta kuullut niin Z:taan siirtyessä kannattaa varautua pitkään totutteluaikaan. Shafti käyttäytyy täysin eri lailla miten muut poolishaftit...
Ite pelailin tolla z2 saftilla 5kykkösessä kiinni ton 1.5 vuotta ja ihan ookoo tulosta tullut ja peli muutenki ihan kupissa ennenkuin. . .

Pari treeni viikkoa ja peliä tarpeeks haastavissa olosuhteissa ja ns. vahtivan silmän alla sai mut huomaamaan myös kuinka paljon ja useasti perus palloja lyödessä liian useasti tuli itse huomaamattomia virheitä..

Tiukka ja haastava pöytä ja asiantunteva pelaaja vierellä näytti kyllä kyntensä ja pakko oli vaa myöntää itelleen et helppo pöytä ei näitä virheitä oo tähän mennessä näyttäny samalla tavalla. .

vakuuttelin itelleni kokoajan että "mun tekniikka ja lyönti on niin hyvä et mä oon ihan tarpeeks hyvällä levelillä pelaa tällä"

Toisin kuitenkin oli . .

Nyt aikasempien olosuhteiden pakottamana ja "viisaampien" ohjeistuksella vaihdoin saftin 314 P2 saftiin ja totuttelua tässäkin kyllä taas on aika ison muutoksen kokeneena mutta TÄYSIN VANNON ETTÄ ALKAA HEDELMÄ NÄKYÄ . . . tai ainaki joku juuri kukkii :wink: :wink: :wink:

Siitä nyt kuitenki olen jo varma että ilman z2 saftia on mahdollista yksinkertaistaa omaa peliä paljon ja se että pelin yksinkertaistaminen tekee hyvää jokaiselle pelaajalle ja itse ainakin tajusin sen vasta vaihdettuani pois itselleni liian haastavan kepukan.

PEACE 8) 8)
Vastaa Viestiin