Sniper-tipistä…

Poolbiljardiin liittyvä keskustelu (säännöt, välineet, kilpailutoiminta yms.)

Valvojat: Tube, Johnny Boyh, Markku Ryytty, Tommi Lamminaho

Vastaa Viestiin
Avatar
dobermann
Viestit: 1910
Liittynyt: 22:16 04.11.2004
Paikkakunta: Vantaa, Kerava
Viesti:

Sniper-tipistä…

Viesti Kirjoittaja dobermann »

Vaihdoin vanhan (n.8kk) Moorin hardin tilalle Sniperin. Varsin tunnokas ja pitävä tippi kovettuneen Moorin jälkeen. Laiskalla pelaalla (mulla) kiksaa helposti jos ei aina muista lisätä liitua. Mutta tämä on hyvä. Suosittelen. Kiitos Sami Lahti! Harmi vaan kun näitä ei saa Suomesta suoraan sopivan kokoisena. 11,75 mm shaftiin on hermoja raastavaa vuolla ja hioa 14 mm tippiä. :lol: Saiskohan semmosella ns. tipin terottimella (Mushroom Graser) ton liian pois helposti? Kokemuksia? :idea:
Avatar
KV
Viestit: 467
Liittynyt: 13:26 26.01.2005
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sniper-tipistä…

Viesti Kirjoittaja KV »

dobermann kirjoitti:Saiskohan semmosella ns. tipin terottimella (Mushroom Graser) ton liian pois helposti? Kokemuksia?
Saa kyllä, mutta vaatii kohtuullisen tarkkaa kättä, kun sillä on varsin helppoa naarmuttaa helaakin. Ammattimiehen sorvia vastaavaan jälkeen ei kyllä pääse, ei ainakaan mun taidoilla.
Sankarilyönti > safety
Can Playsam
Viestit: 1291
Liittynyt: 17:53 23.02.2008
Paikkakunta: petonen

Viesti Kirjoittaja Can Playsam »

Onko muuten konkareilla käsitystä, minkä elukan nahkaa ne tipit on? Ovat nimittäin eri värisiä (elk master myös), kun esim. moorin laminaatit jotka on sikaa. Elk masterin logossa on se kauriin kuva, joka viittais johonkin...
Avatar
dobermann
Viestit: 1910
Liittynyt: 22:16 04.11.2004
Paikkakunta: Vantaa, Kerava
Viesti:

Viesti Kirjoittaja dobermann »

Can Playsam kirjoitti:Elk masterin logossa on se kauriin kuva, joka viittais johonkin...
Ei voi olla todellista! Ne on ampunut Bambin äidin (ihmettelinkin mihin se katos Disneyn leffassa)! Mä oon vegaani enkä mikään barbaari; rupeen vetelee vaan synteettisillä tipeillä. :!:
Avatar
9Ball
Viestit: 1632
Liittynyt: 06:52 19.02.2005

Viesti Kirjoittaja 9Ball »

.... mä taas käytän ainoastaan onnellisten sikojen nahkoja :P
Can Playsam
Viestit: 1291
Liittynyt: 17:53 23.02.2008
Paikkakunta: petonen

Viesti Kirjoittaja Can Playsam »

Mulla on moose :twisted:
Can Playsam
Viestit: 1291
Liittynyt: 17:53 23.02.2008
Paikkakunta: petonen

Viesti Kirjoittaja Can Playsam »

p.s. Se on HIRVEE... :lol:
Vastaa Viestiin