Biljardi pöydän puhdistus..

Poolbiljardiin liittyvä keskustelu (säännöt, välineet, kilpailutoiminta yms.)

Valvojat: Tube, Johnny Boyh, Markku Ryytty, Tommi Lamminaho

Vastaa Viestiin
mäksy
Viestit: 317
Liittynyt: 19:23 13.08.2007

Biljardi pöydän puhdistus..

Viesti Kirjoittaja mäksy »

onko vinkkejä miten olis paras tapa puhistella..veran harjaus ja pulloharjalla vallien alta, sen jälkeen kosteella pyyhkeellä verka, reunat ja pussit. tässä on millä tyylillä oon vedelly.. mites muut? onko kukaan kokeillu niitä amerikantemppusprayjuttuja tms? mitä ei missään nimes kannata tehä?

miten saa parhaan mahdollisen tuloksen?
Joonas Mäkinen, Luna
Avatar
dobermann
Viestit: 1910
Liittynyt: 22:16 04.11.2004
Paikkakunta: Vantaa, Kerava
Viesti:

Re: Biljardi pöydän puhdistus..

Viesti Kirjoittaja dobermann »

Markus muistaakseni osasi kertoa että imuria ei saa käyttää 860:n veran puhdistuksessa. Pyyhitään kostealla liinalla (ei märällä). Kostealla liinalla pyyhitty verka on heti pelattavissa; se ei jää märäksi :idea:
Can Playsam
Viestit: 1291
Liittynyt: 17:53 23.02.2008
Paikkakunta: petonen

Re: Biljardi pöydän puhdistus..

Viesti Kirjoittaja Can Playsam »

Tässä on minun käytännön kokemuksia. Jos pöydät pelkästään pyyhkii kostealla, niin verkaan jää pieniä vaaleita kiviä nopeasti ja muukin karheampi lika jää pöytään ja sit kuluttaa pyyhkiessä sitä lisää. Mistä lie sitten tulee nuo roskat. Oon arvellu, että onko liidussa myös jotain hieman karheampaa evästä, joka pittää nahan auki?? Hyvä on myös olla sellainen, verkaa pehmeampi pyyhe, johon todella tarttuu se lika. 760 veraks ne muuttuu mielestäni lähinnä silittämällä.
Ei se ole illuusio, se vain näyttää siltä...
Can Playsam
Viestit: 1291
Liittynyt: 17:53 23.02.2008
Paikkakunta: petonen

Re: Biljardi pöydän puhdistus..

Viesti Kirjoittaja Can Playsam »

HyvBK kirjoitti:
vph kirjoitti:Ivan Simoniksen kotisivuilla kyllä suositellaan hellävaraista imurointia.
Kyllä mäkin suosittelisin, jos myisin tuota verkaa. Saa nopeammin myytyä taas uudet verat, kun vanhoista on imuroitu hyvä pinta pois.
Ei ole pakko käyttää sellaista suutinta ja imutehoa, että verka kärsii. Järjen käyttöä suosittelen kyllä...
Ei se ole illuusio, se vain näyttää siltä...
Vastaa Viestiin