Predator Air Jumpper

Poolbiljardiin liittyvä keskustelu (säännöt, välineet, kilpailutoiminta yms.)

Valvojat: Tube, Johnny Boyh, Markku Ryytty, Tommi Lamminaho

Vastaa Viestiin
Avatar
dobermann
Viestit: 1910
Liittynyt: 22:16 04.11.2004
Paikkakunta: Vantaa, Kerava
Viesti:

Predator Air Jumpper

Viesti Kirjoittaja dobermann »

Siekkisen Jani osti kyseisen käikäleen. Hymyillen kökeilin kyseistä `antennia´. Kevyt kuten hiilikuitu putken olettaakin olevan. Mutta, perskele sehän hyppää helposti. Itse en ole mikään aktiivihypäri pelaaja, mutta Predatorin Air on helppo jumpperi! Helposti pääsin yli pallosta joka oli yhden pallonmitan päässä kivestä (maski n. 6 cm päässä kivestä). Jani teki Baccaran kisoissa 4 hyppyä joista 3 meni säkkiin. Mulla jäi kasi maskiin ja kokeilin tosipaikassa Airia. Näyttävä lopetus pelille. Harvoin avaudun näin sulosointuiseen puheeseen, mutta tämä vuodatus oli välttämätön. Olen myyty.
Rumahan se on, mutta sen luonne! Palveleva, hoikka ja aina valmis.
Avatar
9Ball
Viestit: 1632
Liittynyt: 06:52 19.02.2005

Re: Predator Air Jumpper

Viesti Kirjoittaja 9Ball »

dobermann kirjoitti: Harvoin avaudun näin sulosointuiseen puheeseen, mutta tämä vuodatus oli välttämätön. Olen myyty.
......kaveri tarjos tollasta ....pahus vieköön Ana sun kanssa ,nyt on oikeesti pakko testata tuota :lol: .....tietää kuitenkin rahanmenoa.. :P
Avatar
dobermann
Viestit: 1910
Liittynyt: 22:16 04.11.2004
Paikkakunta: Vantaa, Kerava
Viesti:

Viesti Kirjoittaja dobermann »

Tuli sitten hommattua Airi. Halukkaat pääsee kokeilemaan.

PS. Hommasin sitten Lucasin. Unilocilla ja 314:lla. Näitä tulee kuulemma Bilajardimyyntiin tässä kuussa. Halpa (alle 200) ja hyvin viimeistelty. Paljon tunnokkaampi kuin Predatorit. Tämäkin kokeiltavissa sopimuksen mukaan. :)
Bilisleuka
Viestit: 76
Liittynyt: 15:14 10.11.2004
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Bilisleuka »

Heii heii..missä vois tulla testaa? Vai tuletko Merliniin? Voidaan ottaa samalla vaikka muutama peli :)
Avatar
dobermann
Viestit: 1910
Liittynyt: 22:16 04.11.2004
Paikkakunta: Vantaa, Kerava
Viesti:

Viesti Kirjoittaja dobermann »

Kyllä J/B köli on aina jonkinasteinen kompromissi. Itse en ole löytänyt sellaista jossa kumpainenkin käyttötarkoitus olisi kohdallaan. Mutta kyllähän noilla J/B-köleillä on helkutin hyviä breikkaajia/hyppijiä (kyllähän se on niin että ei se ole välineestä kiinni millä partin tekee).
Riksa
Viestit: 2847
Liittynyt: 03:55 24.12.2004

Viesti Kirjoittaja Riksa »

siis ainaki se vanha oliver stops on mahtava jumppi ja mahtava breikki.
toimii kyllä molempiin tarkoituksiin todella hyvin
varmaan on noi uudetkin tosi hyviä mitä tuolla myynnissä nyt on
Vastaa Viestiin