Siirrettyä O&M palstalta
Valvojat: Johnny Boyh, Tube, Matti Jokela, Markku Ryytty, Tommi Lamminaho
Oho, deja vu. Itse asiaan totean vaan sen verran, että kauneus on katsojan silmässä - jos et tykkää mun kepistä niin et osta sitä, jos tykkäät niin ostat. Viittisitkö Markus avata sille sun kepille ihan oman ketjun? Ahdistaa.Markus kirjoitti:On, ja paljonkin nätimpi, mut se mikä huono juttu, et buttsleeve tehty kiireessä, siin on virheitä ja mä oon saanut sen vähän rikkikin. Forearmi voittaa silti keposeen Cognon, ja sleevekin pienellä (tai vähän isommalla) työstöllä.
Sankarilyönti > safety
-
- Viesti:
Niin, tässä tavallaan rikotaan palstan hyvää etikettiä, ettei toisten myynti-ilmoituksia lähdetä hiekottamaan. Markus ei tätä tietenkään pahalla tarkoita vaan on oikeesti fiiliksissä omistaan ni unohti etiketin. Kauneus tosissaan on katsojan silmissä.KV kirjoitti:Oho, deja vu. Itse asiaan totean vaan sen verran, että kauneus on katsojan silmässä - jos et tykkää mun kepistä niin et osta sitä, jos tykkäät niin ostat. Viittisitkö Markus avata sille sun kepille ihan oman ketjun? Ahdistaa.Markus kirjoitti:On, ja paljonkin nätimpi, mut se mikä huono juttu, et buttsleeve tehty kiireessä, siin on virheitä ja mä oon saanut sen vähän rikkikin. Forearmi voittaa silti keposeen Cognon, ja sleevekin pienellä (tai vähän isommalla) työstöllä.
Tommi Lamminaho
Hallituksen jäsen SBiL, EPBF
Juu ei tietenkään, eihän Markus ikinä. Sanotaanko silti vaikka näin, että sillon ku Markus laittaa oman maailman hienoimman keppinsä myyntiin, niin voitte olla aika hiton varmoja, että mä en ole siinä lässyttämässä kuinka sejase on hienompi. Kiristää vieläkin, sori.Tommi Lamminaho kirjoitti:Niin, tässä tavallaan rikotaan palstan hyvää etikettiä, ettei toisten myynti-ilmoituksia lähdetä hiekottamaan. Markus ei tätä tietenkään pahalla tarkoita vaan on oikeesti fiiliksissä omistaan ni unohti etiketin.
Sankarilyönti > safety
-
- Viesti:
Heh, no eihän nyt mistään sellasesta ole kyse. Aivan täysin normaali keskustelupalstojen käytäntö. Jos myyjä pyytää oman myynti-ilmoituksensa rauhoittamista niin sitä kunnioitetaan ja se siivotaan. Ei tässä sen kummempaa ole tapahtunut. Rauhoitutaan?Markus kirjoitti:
minkä takia muuten tämä on siirretty tänne näin, näyttäen siltä että on minun aloittamani topikki!!!! onko liitossa joku salaliitto minua vastaan!!!??? nyt olen kyllä todella raivoissani!!! tämä menee mielestäni kansalaisoikeuksien rikkomiseksi, ja saatan joutua aseistautumaan ja puolustamaan oikeuksiani kirvein ja keihäin!!!
Tommi Lamminaho