sääntö kysymys

Poolbiljardiin liittyvä keskustelu (säännöt, välineet, kilpailutoiminta yms.)

Valvojat: Tube, Johnny Boyh, Markku Ryytty, Tommi Lamminaho

tancci
Viestit: 335
Liittynyt: 17:44 19.03.2008
Paikkakunta: Lojo

Viesti Kirjoittaja tancci »

push-outissa SAA osua johonkin palloon ja vaikka säkittääkkin mutta kannattaa muistaa että voi itse joutua jatkamaan huonosta paikasta jos vastustaja niin päättä.myöskään sinun ei ole pakko osua mihinkään eikä ole pakollista vallikosketustakaan kuten normaali lyönnissä.näin ainakin minulle on opetetu joten pojat saa korjata jos neiti on väärässä :D
-Tanja Argillander, BrL -
Skobe
Viestit: 1822
Liittynyt: 11:06 02.11.2005
Paikkakunta: HKI
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Skobe »

Mä oon säkittäny valkoisen push outissa, mutta eihän se ole virhe. Samalla tavalla vastustaja päättää kumpi jatkaa. Tässä tapauksessa vastustaja halusi jatkaa... :roll:
Avatar
9Ball
Viestit: 1632
Liittynyt: 06:52 19.02.2005

Viesti Kirjoittaja 9Ball »

Skobe kirjoitti:Mä oon säkittäny valkoisen push outissa, mutta eihän se ole virhe.
...Kyllä se lasketaan virheeksi ....olen kyllä kuullut legendasta,jossa kaveri sano push out ja tyrkkäs kiven säkkiin :D
Skobe
Viestit: 1822
Liittynyt: 11:06 02.11.2005
Paikkakunta: HKI
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Skobe »

9Ball kirjoitti:
Skobe kirjoitti:Mä oon säkittäny valkoisen push outissa, mutta eihän se ole virhe.
...Kyllä se lasketaan virheeksi ....olen kyllä kuullut legendasta,jossa kaveri sano push out ja tyrkkäs kiven säkkiin :D
Ai, mä ainakin silloin luulin, että tapahtui mitä tapahtui vastusta päättää kumpi jatkaa. Löin (vahingossa :lol: ) valkoisen säkkiin ja kysyin vastustajalta haluaako hän ehkäpä jatkaa tästä? :)
Vastaa Viestiin