Buffalon keppi

Poolbiljardiin liittyvä keskustelu (säännöt, välineet, kilpailutoiminta yms.)

Valvojat: Johnny Boyh, Tube, Markku Ryytty, buddy, Tommi Lamminaho, rz

Same

Buffalon keppi

ViestiKirjoittaja Same » 02:24 13.02.2007

Kiinnostaisi ostaa buffalon keppi mutta aika vähän on tietoa kyseisestä kepistä. Elikkä onko jollain kokemuksia kyseisestä keppi merkistä.

Onko mahdollisesti keppi poolin harrastelijalle (3-4kert/viikko 2-3h/kert) sopiva.

Muitakin n.200e keppien omistajien mielipiteitä omista kepeistä kiinnostaisi kuulla. Myöskin suosituksia muista keppi merkeistä otetaan vastaan.

Mainittakoon vielä että varsinaisesti kiinnostais buffalon premium 7.
Amatööri puuhastelee

Rami Nurmi

ViestiKirjoittaja Rami Nurmi » 07:15 13.02.2007

Moi
Mulla on Buffalo, tosin nykyään aloituskeppinä. Olen myös käyttänyt sitä pelikeppinä , eikä se minusta ainakaan huono ollut.
Kokeile ensin miltä se tuntuu sinun kädessäsi ja jos tuntuu hyvältä niin miksei. :wink:

jaolsten
Viesti:

ViestiKirjoittaja jaolsten » 11:32 13.02.2007

Kaveri osti justiinsa Buffalon premium 3:n ja on ollu tosi tyytyväinen. Tossa premium 3:ssa on vissiin vähän parempi shafti (etuosa) kuin premium 7:ssa. Mut lopulta ton hintasissa ulkonäkö ja käteensopivuus (painotus) taitaa olla niitä tärkeimpiä ominaisuuksia.

Maxtonin keppejäkin on kehuttu ja pitäis löytyy just tossa hintaluokassa.
-Hirttotuomion saanut halusi viimeiseksi toiveekseen sätkiä-

Same

ViestiKirjoittaja Same » 01:44 14.02.2007

Kiitoksia tiedon jyvistä. :D

Täytyypi mennä taas testaileen noita keppejä. Ostin juuri muutama viikko sitten ensimmäisen muutaman kympin oman kepin ja jo silloin meinasin ostaa hieman kalliimman mut jäi silloin ostamatta. Nyt hetken sillä pelailtuani oon huomannu että se ei osoittautunut painotuksen osalta mieleisekseni. No jos siitä tekisi vaikka aloitus kepin tai jättäis kavereille lainakepiksi.

Tarkoitus olisi ostaa uuteen keppiini moorin (soft tai medium) tippi kun minulle sitä on suositellu eräs kanssapelaaaja salilla. Kysymys tähän liittyen että kuinka nopeesti tippi "kuuluu" jos myös samalla mailalla aloittaa vai kannattaako minun tosiaan tehdä halvasta vanhasta mailasta aloitus keppi??

Kiitoksia kaikille vinkeistä jo etukäteen :)
Amatööri puuhastelee

PasiZ
Viesti:

ViestiKirjoittaja PasiZ » 02:16 14.02.2007

Kiitoksia tiedon jyvistä. :D

Täytyypi mennä taas testaileen noita keppejä. Ostin juuri muutama viikko sitten ensimmäisen muutaman kympin oman kepin ja jo silloin meinasin ostaa hieman kalliimman mut jäi silloin ostamatta. Nyt hetken sillä pelailtuani oon huomannu että se ei osoittautunut painotuksen osalta mieleisekseni. No jos siitä tekisi vaikka aloitus kepin tai jättäis kavereille lainakepiksi.

Tarkoitus olisi ostaa uuteen keppiini moorin (soft tai medium) tippi kun minulle sitä on suositellu eräs kanssapelaaaja salilla. Kysymys tähän liittyen että kuinka nopeesti tippi "kuuluu" jos myös samalla mailalla aloittaa vai kannattaako minun tosiaan tehdä halvasta vanhasta mailasta aloitus keppi??

Kiitoksia kaikille vinkeistä jo etukäteen :)
Nahka menee breikissä, varsinkin laminaatit kärsii hirveistä rytkäsyistä. Suosittelen erillistä breikkikeppiä jossa breikkiin tarkoitettu kova nahka tai erikois tippi.

Same

ViestiKirjoittaja Same » 03:01 14.02.2007

Nahka menee breikissä, varsinkin laminaatit kärsii hirveistä rytkäsyistä. Suosittelen erillistä breikkikeppiä jossa breikkiin tarkoitettu kova nahka tai erikois tippi.
Kiitos asian varmistuksesta. Olin jo kyllä asiasta jyvällä mut mitään ei usko ennen kuin se suoraan sanotaan 8). Eli tämä varmistaa sen että jatkossa en peli kepilläni aloituksia suorita.
Amatööri puuhastelee

Palaa sivulle “Pool”