Universal Smart Shaft

Poolbiljardiin liittyvä keskustelu (säännöt, välineet, kilpailutoiminta yms.)

Valvojat: Tube, Johnny Boyh, Markku Ryytty, Tommi Lamminaho

CFC
Viestit: 1001
Liittynyt: 13:44 04.03.2006

Viesti Kirjoittaja CFC »

Steak
Viestit: 1725
Liittynyt: 14:42 04.11.2004
Paikkakunta: Mikkeli

Viesti Kirjoittaja Steak »

caspar kirjoitti:Ja biljardihuollolle vielä semmoinen tieto, kun tavara lähetetään takuuseen/palautetaan, siitä ei saa koitua lähettäjälle kuluja, olette minulle 12 euroa velkaa :)

Onko ihan varmaa tietoa?
Steak
Viestit: 1725
Liittynyt: 14:42 04.11.2004
Paikkakunta: Mikkeli

Viesti Kirjoittaja Steak »

caspar kirjoitti:
Steak kirjoitti: Onko ihan varmaa tietoa?
Kuluttajaviraston sivu puhuu kylläkin leluista, mutta sama pätee näihin meidän shafteihinkin:
http://www.kuluttajavirasto.fi/user_nf/ ... readdoc#11
"Pitääkö minun maksaa kulut, jotka koituvat uuden lelun lähettämisestä korjattavaksi?
Ei, silloin kun kyseessä on lelussa alunperin ollut vika tai takuun aikainen korjaus."

Eli, kyllä se on varmaa tietoa :)
No niinhän siellä näyttäisi seisovan. Sillä lähdin hämmentämään, kun ilmeisesti maahantuonnin ja tuotetta myyvän yrityksen väliset takuupalautuksen lähetyskulut eivät sovella tuota samaa lakia, vaan silloin kulut menevät juurikin sen yrityksen, eli asiakkaan piikkiin.
Steak
Viestit: 1725
Liittynyt: 14:42 04.11.2004
Paikkakunta: Mikkeli

Viesti Kirjoittaja Steak »

Ja takaisin aiheesee, itselläni olisi yksi kysymys koskien tätä USS asiaa.

Kun minulla on keppinä palvellut jo pitkään joku, mikälie "kolmenkympin" Kuller´s merkkinen keppi, mistä en pahemmin ole tietoa löytänyt. Ja olen ajatellut, että hommaisin siihen tommosen USS:n, mutta mistä tiedän millä kierreadapterilla se täytyy varustaa? Vai tuleeko siinä niitä pussillinen mukana ja kokeillaan mikä niistä käy?

Voi olla, että aihetta on joskus käsitelty mutta en nyt jaksanut alkaa kahlaamaan topiikkia läpi..
Avatar
dobermann
Viestit: 1910
Liittynyt: 22:16 04.11.2004
Paikkakunta: Vantaa, Kerava
Viesti:

Viesti Kirjoittaja dobermann »

Sovita buttiis kaveriden merkkisafteja. Joku niistä sopii ja tarkistat sitten sen kierretunnisteet netistä.
Avatar
Pultti
Viestit: 418
Liittynyt: 12:00 09.11.2004
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Pultti »

Ei tarvitse tietää butin kierteitä, kun kävelee keppi kädessä Biljardihuoltoon ja siellä asiantunteva myyjä laittaa sopivan adapterin keppiin.

Näin se ainakin itellä toimi...
Steak
Viestit: 1725
Liittynyt: 14:42 04.11.2004
Paikkakunta: Mikkeli

Viesti Kirjoittaja Steak »

Pultti kirjoitti:Ei tarvitse tietää butin kierteitä, kun kävelee keppi kädessä Biljardihuoltoon ja siellä asiantunteva myyjä laittaa sopivan adapterin keppiin.

Näin se ainakin itellä toimi...
Mutta kun taitaa kulua kengistä pohjat pois jos tuota tapaa noudattaa...

Muita ideoita?
Avatar
9Ball
Viestit: 1632
Liittynyt: 06:52 19.02.2005

Viesti Kirjoittaja 9Ball »

Mittaa pinnin paksuus työntömitalla ja muunna tuumiksi ja sitten laita työntömittaan 1/2 tuumaa ja laske montako kierteen harjaa siihen mahtuu :wink:
Vedättäjä
Viestit: 41
Liittynyt: 01:32 09.03.2006
Paikkakunta: aika lähellä Turkua
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Vedättäjä »

Tuumaset kierteet ilmoitetaan muodossa kierteen halkaisia tuumissa(murtoluku) kertaa kierroksia yhden tuuman matkalla.
Esim.5/16*18(tämä on hyvin yleinen kierre pool-kepeissä).

Hyvä linkki eri kierteistä
http://www.predatorcues.com/images/joint_selector.pdf
Piha oli liukas ja pulu kaatui.
Avatar
KV
Viestit: 467
Liittynyt: 13:26 26.01.2005
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja KV »

caspar kirjoitti:Minä soittelin helsinkiin ja äijä aiko ottaa yhteyttä turkuun. Noin 30 min ja Helsingin päästä soitettiin, että heillä USS on loppu mut turussa on. Noh, lähetin maanantaina USS:n turkuun, katotaan mitä tulee takas ja millon, tai tuleeko ikinä mitään?
Kerrohan kuin tässä käy, veikkaan että kiinnostaa ns. suurta yleisöä.
Sankarilyönti > safety
jaolsten
Viestit: 2265
Liittynyt: 15:51 09.02.2007
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jaolsten »

-Fonzie- kirjoitti:
-Fonzie- kirjoitti:Olen ollut jo pitkään aikeissa vaihtaa Predatorin P2:sta johki toiseen tunnokkaampaan köliin, mutta ilmeisesti vaihtamalla vain USS:n shaftin saisi kölistä hyvinkin pelikelpoisen...?

Käykö P2:sen ja USS:n jointit suoraan yhteen vai tarviiko alkaa häslää asian kanssa?
Liekö typerä kysymys vai miksi, mutta asiasta tietämättömänä kaipaan edelleen valaisua asiaan.

Olen edelleen kiinnostunut USS shaftin kokeilusta, joten jos jollakin lojuu bägissä ylimääräinen valmistusvirheetön yksilö, niin ole hyvä ja soita allekirjoittaneelle. Kauppaa voi hieroa myös yv:n tai meilin kautta.

rymyeemeli@hotmail.com
Puh. 0443383059
Jos siinä butissa on unilock-jointti (eikös noissa p2:ssa oo), niin tuskin kovin montaa ylimääräistä uss:a tästä maasta löytyy. Kannattaa soitella jollekin jälleenmyyjälle ja kysyä yhteensopivuutta.

Tässä foorumissa paljon parjattu biljardihuolto vastaa kysymykseesi alle minuutissa. Itse sain sieltä asiallista, tehokasta ja ystävällistä palvelua.

Tässä lainaus em. puljun sivuilta:

Uusi tuote Predatorin kehittäjiltä:
Universal Smartshaft!
- Sopii KAIKKIIN keppeihin
- Moori -tippi
- 8 osasta valmistettu
- Kanadalaista vaahteraa

- Predator -laatua mihin tahansa keppiin, kohtuuhinnalla!


Soita ja kysy - asennamme uuden shaftin keppiisi odottaessasi.


Itse soitin tohon Turun toimipisteeseen ja kerroin keppini valmistajan ja tyypin ja säfti tuli parin päivän päästä kaupunkimme linja-autoasemalle.
ja tässä yhteystiedot:

Turun toimipiste
Osoite: Brahenkatu 18, 20100 Turku
Sähköposti: myynti@biljardihuolto.fi
Puh: (02) 251 9913
Fax: (02) 251 9917
Avoinna:
Ma-Pe 8.30-17
La suljettu

Helsingin toimipiste
Osoite: Et. Hesperiank. 22, 00100 Hki
Sähköposti: myynti@biljardihuolto.fi
Puh: (09) 449 383 tai (09) 454 3363
Fax: (09) 454 0558
Avoinna:
Ma-Pe 11-17
La suljettu


Ja tohon säftiin tulee mielestäni lisää tuntumaa ajan myötä, eli upouutena paljon tunnottomampi, kuin käytettynä. Skvirttiä ei kuitenkaan juuri ollenkaan enempää.

Nappi-investointi ainakin mulla! :D
-Hirttotuomion saanut halusi viimeiseksi toiveekseen sätkiä-
jaolsten
Viestit: 2265
Liittynyt: 15:51 09.02.2007
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jaolsten »

Max English kirjoitti:Squirttiä ei enempää mihin verrattuna?? Mä kaipailen edelleen mun hajonnutta Zetaa, ku tolla USS:llä joutuu ottaan niiin paljon enemmän ennakkoa... On se kyllä muuten hyvän tuntunen... 8)
Verrattuna siihen, kun säfti oli upouusi. Sillon se oli vähän tunnottomampi.
-Hirttotuomion saanut halusi viimeiseksi toiveekseen sätkiä-
Vastaa Viestiin