löytyykö pelipaikkaa pääkaupunkiseudulta?

Poolbiljardiin liittyvä keskustelu (säännöt, välineet, kilpailutoiminta yms.)

Valvojat: Tube, Johnny Boyh, Markku Ryytty, Tommi Lamminaho

Vastaa Viestiin
Mikko Kuusniemi
Viestit: 52
Liittynyt: 17:18 26.08.2014

löytyykö pelipaikkaa pääkaupunkiseudulta?

Viesti Kirjoittaja Mikko Kuusniemi »

Moi,

Olen 15- vuotias lukion aloittanut poika Helsingistä, joka tykkää urheilusta ja matikasta.

Haluan päästä hyvään biljardiseuraan ja Tikkurilan Shamrock on siitä mainio esimerkki. Esteenä on kuitenkin tunnin matka suuntaan. Lähelläni on monta muuta hyvää biljardiseuraa, mutta esteenä ovat kalliit tuntihinnat, kun peli/kuukausikortteja ei ole saatavilla. Olen valmis siivoamaan pöydät, luuttuamaan lattiat tai tekemään jotain muuta pelaamiseni vastineeksi.

Alotin biljardin nuorisotalolla 9- vuotiaana ja siitä lähtien olen voittanut 2 nuoristotalojen Suomenmestaruutta, nuorisotalojen Pohjoismaiden mestaruuden ja ollut osallisena junioreiden EM-kisoissa Itävallassa. Sen jälkeen sairastuin kuitenkin biljardista niskani mennessä "rikki". Nyt olen melkein toipunut ja valmis pelaamaan. Motivaationi on kova ja olen valmis lisäämään paljon tunteja kroppani heti niin salliessa. Mainitsettakoon myös, että urheilen päivittäin ja syön terveellisesti ja ne puolestaan puhuvat taas biljardissa.

Toivottavasti minulle löytyisi pian seura, jotta pääsisin harjoittelemaan ja pelaamaan ja toteuttamaan unelmaani.

https://youtu.be/Zi2oUwxvZOM

Mikko Kuusniemi
Viimeksi muokannut Mikko Kuusniemi, 22:09 10.08.2017. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Mikko Kuusniemi
Viestit: 52
Liittynyt: 17:18 26.08.2014

Re: löytyykö pelipaikkaa pääkaupunkiseudulta?

Viesti Kirjoittaja Mikko Kuusniemi »

Oon käynyt siellä kerran ja se on tosi hyvä paikka, mut se on viel kauempana. Sinne kestää 1h-1h-30min per suunta. asun pohjois-Haagassa.
Tommi Lamminaho
Viestit: 3898
Liittynyt: 20:04 27.10.2004
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Re: löytyykö pelipaikkaa pääkaupunkiseudulta?

Viesti Kirjoittaja Tommi Lamminaho »

Moro Mikko,

hienoa että voisit olla valmis palaamaan poolin pariin!

Länsi-Vantaan pelipaikat olisivat ainakin sinua lähellä, lähinnä varmaan Luna ja Lane. Lunassa ainakin saat harjoitella veloituksetta yksin pelkän vuotuisen jäsenmaksun hinnalla. Toki paikalla on jonkinlaiset ikärajavaatimukset mutta näistä voidaan varmasti hieman myös neuvotella tilanteen vaatiessa.

Ole nyt jokatapauksessa yhteydessä vaikka minuun niin voidaan etsiä sinulle yhdessä optimaalisin paikka harjoittelulle :)
Tommi Lamminaho
Hallituksen jäsen SBiL, EPBF
Vastaa Viestiin