Mitä tuo "melko kulunut" tarkoittaa ,minulla on myös moori ja nyt olen pelannut 4kk 1-3 kertaa viikossa 2-3 tuntia kerralla ja nahkaa on jäljellä noin puolet alkuperäisestä.Pelaamalla ei moori lopu 1 ½ kk:ssa ,mutta jos sinä viilaat ja muotoilet sitä useasti ja reippaasti niin kyllähän se sitten loppuu
Ok ,tuollaisilla pelimäärillä saattaa saada nahan loppuun nopeasti.Reunojen polttaminen auttaa siihen pursuamiseen ja samalla varmaan myös jatkaa hieman peliaikaa.Sinun tapauksessa ,jos olet pelannut 1½ v. ja pelaat noin paljon,kannattais ehkä käyttää tota Trianglea. Itse en ole paljoa pelannut Trianglella ,mutta se vähä mitä olen niin nahka vaikutti yllättävän hyvältä.Hinta on 1/10 moorista,eli kannattaa harkita.
Max English kirjoitti:Pelaan seitsemänä päivänä viikossa noin 6 tuntia päivässä, enkä ole nahkaa hionut enkä viilannut kuin kerran muotoonsa.. Että kyllä se taitaa kuitenkin olla pelaamalla menny.. :wink:
Moi !
Se on aika paljon nahasta kiinni.
Oma kokemukseni on että ensin tulee 3-4 nahkaa jotka kestävät muutaman kuukauden ja sitten taas sattuu löytymöön se täydellinen yksilö joka kestää ja kestää...
Jäähdyttelijä kun olen niin viikottainen peliaika jää 5 tunnin hujakoille, tuolla tahdilla hyvä nahka kestää kymmenisen vuotta.
Tietysti täysiä hakkaamalla saa hajotettua miotä tahansa ;-)