Nahoista...

Poolbiljardiin liittyvä keskustelu (säännöt, välineet, kilpailutoiminta yms.)

Valvojat: Johnny Boyh, Tube, Matti Jokela, Markku Ryytty, Tommi Lamminaho

Vastaa Viestiin
9Ball

Viesti Kirjoittaja 9Ball »

Mitä tuo "melko kulunut" tarkoittaa :roll: ,minulla on myös moori ja nyt olen pelannut 4kk 1-3 kertaa viikossa 2-3 tuntia kerralla ja nahkaa on jäljellä noin puolet alkuperäisestä.Pelaamalla ei moori lopu 1 ½ kk:ssa ,mutta jos sinä viilaat ja muotoilet sitä useasti ja reippaasti niin kyllähän se sitten loppuu :roll:
9Ball

Viesti Kirjoittaja 9Ball »

Ok ,tuollaisilla pelimäärillä saattaa saada nahan loppuun :shock: nopeasti.Reunojen polttaminen auttaa siihen pursuamiseen ja samalla varmaan myös jatkaa hieman peliaikaa.Sinun tapauksessa ,jos olet pelannut 1½ v. ja pelaat noin paljon,kannattais ehkä käyttää tota Trianglea. Itse en ole paljoa pelannut Trianglella ,mutta se vähä mitä olen niin nahka vaikutti yllättävän hyvältä.Hinta on 1/10 moorista,eli kannattaa harkita.
Alex

Viesti Kirjoittaja Alex »

Max English kirjoitti:Pelaan seitsemänä päivänä viikossa noin 6 tuntia päivässä, enkä ole nahkaa hionut enkä viilannut kuin kerran muotoonsa.. Että kyllä se taitaa kuitenkin olla pelaamalla menny.. :wink:
Moi !

Se on aika paljon nahasta kiinni.
Oma kokemukseni on että ensin tulee 3-4 nahkaa jotka kestävät muutaman kuukauden ja sitten taas sattuu löytymöön se täydellinen yksilö joka kestää ja kestää...

Jäähdyttelijä kun olen niin viikottainen peliaika jää 5 tunnin hujakoille, tuolla tahdilla hyvä nahka kestää kymmenisen vuotta.
Tietysti täysiä hakkaamalla saa hajotettua miotä tahansa ;-)

--
Vastaa Viestiin