Pakan tekeminen: itse vai vastustaja

Poolbiljardiin liittyvä keskustelu (säännöt, välineet, kilpailutoiminta yms.)

Valvojat: Tube, Johnny Boyh, Markku Ryytty, Tommi Lamminaho

Vastaa Viestiin
Ewok^
Viestit: 188
Liittynyt: 08:25 27.01.2011

Re: Pakan tekeminen: itse vai vastustaja

Viesti Kirjoittaja Ewok^ »

Voithan sä myös käydä aina tarkistamassa sen pakan jos haluat.
Ravintola Baccara, Sipoo.
Valter Johansson (BB).
CnPs
Viestit: 448
Liittynyt: 20:02 10.10.2011
Paikkakunta: Hämeenlinna

Re: Pakan tekeminen: itse vai vastustaja

Viesti Kirjoittaja CnPs »

Räkki on osoittautunu melko "maalliseks" ratkaisuks kuitenkin, sali olosuhteisiin, ainakin meilläpäin noilla uusilla hr veroilla. Uusilla veroilla ja uutena tietenkin toimii, mut pidemmän päälle ei toimi. Jotkut vaan edelleen näköjään naputtaa niitä monttuja verkaan. Tyhmyyttä vai terrorismia, en tiedä.
Jarmo J Mikael Voutilainen
CnPs
Viestit: 448
Liittynyt: 20:02 10.10.2011
Paikkakunta: Hämeenlinna

Re: Pakan tekeminen: itse vai vastustaja

Viesti Kirjoittaja CnPs »

...ja jos ei vaan saa kunnon pakkoja, niin takalöysyys pois prio1. Itse pääsen perus backcut breikkiä lyömään aniharvoin meilläpäin. Räkit ei vaan toimi. Noissa cuteissa ja softeissa vain merkitystä breikissä. Mielestäni jos jotain pitäis pallojen järjestyksestä päättää, niin kasi ja seiska siten ettei niitä voi stellata ysiä silmällä pitäen. Ei tuo kyytiysille pelaaminen oo ollu ongelma enää valovuosiin. Nykyään jotkut manipuloi loppupään palloja helpoiks rotaatiossa, jos mitään...
Jarmo J Mikael Voutilainen
Mosquito
Viestit: 67
Liittynyt: 01:31 05.03.2013

Re: RE: Re: Pakan tekeminen: itse vai vastustaja

Viesti Kirjoittaja Mosquito »

Royal kirjoitti:Kyllähän se nopeuttaa jos tekee itse pakan. Jos eka toinen tekee pakan, sitten breikkaaja tsekkaa sen ja sitten siinä porukassa ihmetellään niin menee ihan turhaa aikaa. Toki kannattaa sopia ettei esim. ysissä laita siihen ykkösen taakse pieniä palloja. Senhän näkee melkein siitä suoraan onko pakka hyvä vai ei jos keskellä oleva pallo pysyy paikoillaan.
Mikä pointti tuossa että 2 tai 3 ei saa laittaa heti seuraaviksi palloiksi ykkösen alle?

Lähetetty minun GT-I9506 laitteesta Tapatalkilla
Vastaa Viestiin