Buddyn tuomari- ja sääntöblogi

Poolbiljardiin liittyvä keskustelu (säännöt, välineet, kilpailutoiminta yms.)

Valvojat: Tube, Johnny Boyh, Markku Ryytty, Tommi Lamminaho

Vastaa Viestiin
Avatar
buddy
Viestit: 5276
Liittynyt: 12:58 04.11.2004
Paikkakunta: Helsinki

Buddyn tuomari- ja sääntöblogi

Viesti Kirjoittaja buddy »

Ohessa linkki meikäläisen sääntöblogiin, uusin teksti julkaistu justiinsa.

http://buddyfin.blogspot.fi/

Huom. SBiL-sivut ja keskustelupalsta säilyvät edelleen virallisenä sääntöihin liittyvänä tiedottamiskanavana. Sääntökysymykset myös jatkossa sääntökysymykset-ketjuun.
Mikko Jäntti
Avatar
buddy
Viestit: 5276
Liittynyt: 12:58 04.11.2004
Paikkakunta: Helsinki

Re: Buddyn tuomari- ja sääntöblogi

Viesti Kirjoittaja buddy »

Tuomariblogiin tuli uutta viestiä liittyen poolin sääntömuutoksiin. Odottakaa kuitenkin SBiL:in virallista tiedotetta asiasta, minä en voi sääntömuutosta itsekseni virallistaa :) Osoite on sama kuin edellisessä viestissä.

Päivityksiä on tulossa lisääkin, kansainvälistä tuomarointia on taas luvassa. Stay tuned! 8)
Mikko Jäntti
Avatar
Jukka_H
Viestit: 11
Liittynyt: 08:44 27.12.2016

Re: Buddyn tuomari- ja sääntöblogi

Viesti Kirjoittaja Jukka_H »

buddy kirjoitti:Ohessa linkki meikäläisen sääntöblogiin, uusin teksti julkaistu justiinsa.

http://buddyfin.blogspot.fi/

Huom. SBiL-sivut ja keskustelupalsta säilyvät edelleen virallisenä sääntöihin liittyvänä tiedottamiskanavana. Sääntökysymykset myös jatkossa sääntökysymykset-ketjuun.
Selvisi muutama asia. Laitan kysymykseni muualle.
Avatar
buddy
Viestit: 5276
Liittynyt: 12:58 04.11.2004
Paikkakunta: Helsinki

Re: Buddyn tuomari- ja sääntöblogi

Viesti Kirjoittaja buddy »

Uusi teksti on julkaistu. Tällä kertaa luvassa onkin lähiviikkojen aikana toivottavasti mielenkiintoisia juttuja, koska olen lähdössä tuomaroimaan maaliskuun alussa järjestettävään Amway Cupiin Taiwanin Taipeissa. :)
Mikko Jäntti
Avatar
Jukka_H
Viestit: 11
Liittynyt: 08:44 27.12.2016

Re: Buddyn tuomari- ja sääntöblogi

Viesti Kirjoittaja Jukka_H »

buddy kirjoitti:Uusi teksti on julkaistu. Tällä kertaa luvassa onkin lähiviikkojen aikana toivottavasti mielenkiintoisia juttuja, koska olen lähdössä tuomaroimaan maaliskuun alussa järjestettävään Amway Cupiin Taiwanin Taipeissa. :)
Hyvää matkaa. Itse lähden Vietnamiin huhtikuun alussa, mutta ihan muissa merkeissä.
Vastaa Viestiin