8- pallo 4.10 lisäys ?

Poolbiljardiin liittyvä keskustelu (säännöt, välineet, kilpailutoiminta yms.)

Valvojat: Johnny Boyh, Tube, Matti Jokela, Markku Ryytty, Tommi Lamminaho

Vastaa Viestiin
marttip

8- pallo 4.10 lisäys ?

Viesti Kirjoittaja marttip »

Pool sääntömuutokset- 1.1.2006. 8 - pallo 4.10 (lisäys) Luin tuon lisäyksen moneen kertaan, mutta ei se mulle avautunu. Mitä tuolla tarkoitetaan ? En ole nähnyt täällä keskustelua tuosta muutoksesta joten olen vissiin ainu joka ei sitä tajunnu, mutta alistun neuvoille.
9Ball

Re: 8- pallo 4.10 lisäys ?

Viesti Kirjoittaja 9Ball »

marttip kirjoitti:Pool sääntömuutokset- 1.1.2006. 8 - pallo 4.10 (lisäys) Luin tuon lisäyksen moneen kertaan, mutta ei se mulle avautunu. Mitä tuolla tarkoitetaan ? En ole nähnyt täällä keskustelua tuosta muutoksesta joten olen vissiin ainu joka ei sitä tajunnu, mutta alistun neuvoille.
ymmärtääkseni tuossa todetaan että mikäli sinulle tulee "black out" ,eli esim. jostain syystä keskittyminen häiriintyy ja lyöt vahingossa vastustajan pallon,silloin vastustajan tulee välittömästi huomauttaa virheestä,eli vastustaja ei voi odotella että sinä pussitat sen pallot ja viimeisen jälkeen sit sanoa että sorry ,oot lyönyt mun palloja ja ottaa siitä käsipallo 8. Nyt jos vastustaja ei huomauta virheestä heti ekan väärän pussituksen jälkeen,sinä pelaat niitä palloja ,kuin ne olis sinun omia.
marttip

Nyt kirkastui.

Viesti Kirjoittaja marttip »

Kiitos vastauksesta.
Vastaa Viestiin