DVD-setti Break & Run

Poolbiljardiin liittyvä keskustelu (säännöt, välineet, kilpailutoiminta yms.)

Valvojat: Tube, Johnny Boyh, Markku Ryytty, Tommi Lamminaho

Vastaa Viestiin
Avatar
dobermann
Viestit: 1910
Liittynyt: 22:16 04.11.2004
Paikkakunta: Vantaa, Kerava
Viesti:

Re: DVD-setti Break & Run

Viesti Kirjoittaja dobermann »

STP kirjoitti:Moro,
Kiinnostaisi myös tietää kumpi setti on parempi Break&Run vai Mastering pool. Ajattelin hommata, jos vaikka jotain hieman oppisi. En ole koskaan noita perusteita opiskellut ja nyt on kova into oppia pelin salat läpikotaisin.
Niin ja jos jollakin on kyseisiä pätkiä myynnissä niin olen halukas ostamaan.
Jos pääset kokeilemaan samalla kun katsot, niin teho on erillainen. Jos vaan katsot, niin jotain jää mieleen. Tää DVD ois kaivannut kylkiäisenä harjoituskirjan. Mun mielestä kiinnostavinta oli 'runoutit' jossa Mika tyhjentää 'peli-tilanne-pöytää' ja kommentoi samalla mitä hakee milläkin lyönnillä ja kuittaa usean jätön 'epäonnistuneen'. Aina niistäkin ei niin hyvistä jätöistä kuitenkin korjaa kiven haetulle pelilinjalle. Hyvän ja huonon pelaajan ero on päästä huonosta jätöstä optimaaliseen jättölinjaan. Huonolta tilanne karkaa vaan pahemmaksi ja hyvä pääsee halutulle linjalle heti.
DrDot
Viestit: 51
Liittynyt: 18:13 25.12.2009

Re: DVD-setti Break & Run

Viesti Kirjoittaja DrDot »

STP kirjoitti:Moro,
En ole koskaan noita perusteita opiskellut ja nyt on kova into oppia pelin salat läpikotaisin.
Olen katsonut Mastering Pool -sarjan kaksi ensimmäistä dvd:tä läpi. Tuohon tarkoitukseesi suosittelisin mieluummin kirjaa nimeltä "Play Your Best Pool" (Phil Capelle). Siinä on yli 450 sivua tiukkaa asiaa pool-biljardista, alkeista aina pro-tasolle saakka. Omani tilasin amazon.com:sta. Hinta näytti nyt olevan n. 20 dollaria ilman toimituskuluja.
DrDot
Viestit: 51
Liittynyt: 18:13 25.12.2009

Re: DVD-setti Break & Run

Viesti Kirjoittaja DrDot »

Toi mun hinta oli kyllä dollareita. Katsoin amazonin hinnan toimituskuluineen, se on 21,95 euroa. Eli hieman halvempi kuin adlibris, mutta adlibriksestä toimitus on varmaankin huomattavasti nopeampi.
Vastaa Viestiin