Kuinka monta aloitusparttia...?

Poolbiljardiin liittyvä keskustelu (säännöt, välineet, kilpailutoiminta yms.)

Valvojat: Johnny Boyh, Tube, Matti Jokela, Markku Ryytty, Tommi Lamminaho

Taavila

Viesti Kirjoittaja Taavila »

6xgary69 kirjoitti:yks myn kaveri Arto Taavila on tehnyt muistaakseni vuosi sitten black pool openissa 5 alotusparttia putkeen..kaverit teikkas artsi voitti teikkauksen ja teki 5 alotusparttia putkeen ei ysikyytejä ei alotusysejä...ja pelit oli 5 voittoo :lol:

Ei ollu huono kakkosen tasurilla :oops: No sattu aloitus kulkemaan :shock: :wink:
Steak

Viesti Kirjoittaja Steak »

Kuuden ap:n jälkeen alkaa väsyttämään! Shame on! No ei...mutta virtaahan siitä luulis vaan saavan. Jossei väsymyksen takana sitten ollut mitään keinotekoista, kuten esimerkiksi 2 promillea tms. :wink:
Riksa

Viesti Kirjoittaja Riksa »

joo siis oon pari kertaa joutunu yhelle kaverille taipumaa ku teki kerran esim. mua vastaa ku reenattii 1+5 kasipallos.

ja viikkokisoissa semeissä 4 voittoo voitti kolikon ja 4 parttii ja finaalis hävis teikkauksen kaveri alotti tyhjän ja 1+3 niinku sillee putkee et monta parttii toi nyt tekee...
eri pelejä kyl mut tavallaan putkeen..

eipä poljo ees Vi****tan hävitä...
Golden
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Golden »

Joo Jakehan kavi niita ettimassa Tuusulan motarilla pikkusievassa mut eihan se niita loytany... Ne on ilmeisesti muuttaneet lahimetsiin asumaan ja kehittavat siella uuden kirjoitustyylin ja valtaavat koko Jarvenpaan.
Sanokaa Jarvenpaan pormestarille etta lyottaytyy yhteen Keravan pormestarin kanssa ja alkavat kasaamaan joukkoja koska tasta saattaa tulla vallankumous. Edellinen vallankumous oli verinen 1945. Jarvenpaalaiset torikauppiiat alkoivat myymaa perunoita Tuusulan torilla pilkkahintaan, josta syysta tulistuneet Tuusut, kuten he itseaan vallankumouksen aikoihin kutsuivat hyokkasivat jarvenpaahan vesiteitse.
Elamme vaarallisia aikoja..... vaarallisia aikoja.
"Don't worry baby. I got your money. It's just in action right now." ~ Eric Durbin

SPONSORED BY:

http://www.tigerproducts.com/
http://www.taomtips.com
buddy

Viesti Kirjoittaja buddy »

kastaja kirjoitti:Mä tein maanantaina ysissä 8ap:tä putkeen ja sit meni oma. kasissa joku viikko sit tein 6. Molemmissa kylläkin tapping systeemiä käytetty hyväks.
kastaja
www.biljardihuolto.fi
Joo, olis kiva testata tota tapping -systeemiä.

Nimim. 5 parttia joskus vääntänyt ysissä, useita 4 partin settejä, kaikki päättyneet seuraavan erän aloituksessa, ei mitään säkkiin tai pienin pallo maskiin tms. Täytyis varmaan opetella aloittamaan... :roll:
Mikko Jäntti
Steffi

Hyvin kostaja pysyy perässä..

Viesti Kirjoittaja Steffi »

kastaja kirjoitti:Mä tein maanantaina ysissä 8ap:tä putkeen ja sit meni oma. kasissa joku viikko sit tein 6. Molemmissa kylläkin tapping systeemiä käytetty hyväks.
kastaja
www.biljardihuolto.fi
Peppukin teki marraskuussa samalla viikolla kasissa 6 ap:tä ja ysis 8 joten perässä tulet pikku hiljaa :lol:

Tosin Callen itsestään "tappailevalla" (en tiedä itsekkään mitä tolla tarkoitin) pöydällä 8)
smandi

Viesti Kirjoittaja smandi »

juwen betalla ysissä 4 ap ja sit tyhjä alotus.
Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Juva joskus lämmitelyissä painoi meidän Ritzissä 14 aloitusparttia ysissä. 7. ja 10 partin kohdalla vaihdettiin pakantekijää.

Samana iltana myöhemmin Juva teki 3 alotusparttia kaisassa ja kaksi rotatiossa.

Ja kyllähän Bakki teki kasia pelatessa vielä 7 vuotta takaperin 8 aloitusparttia pohjoismaiden mestaruuskilpailuissa.

Harjoitelkaa vaan, kenties jonain päivänä olette yhtä hyviä kuin minä. :wink:
Vastaa Viestiin