Daytona Beach Florida..?

Poolbiljardiin liittyvä keskustelu (säännöt, välineet, kilpailutoiminta yms.)

Valvojat: Johnny Boyh, Tube, Matti Jokela, Markku Ryytty, Tommi Lamminaho

Vastaa Viestiin
KV

Viesti Kirjoittaja KV »

janis kirjoitti:seuraava kysymys koskisi sitä että voiko sen "sinko" laukun ottaa mukaan sinne ilman että ne luulee,että siellä tosissaan on joku sinko tai pommi?välilaskuja taitaa olla 2 tai 3,mikä on todennäköisyys sille että kallisarvoinen bägi jää matkan varrelle,eikä tule perille ollenkaan?joutuuko siitä pulittamaan jotain lisä maksuja jos sen bägin ottaa messiin?
Keppien kuljettamisessa koneessa on montakin muttaa, itse en lähtisi tähän ihan helposti. Ensinnäkin käsimatkatavaroiksi näin 9/11:n jälkimainingeissa niitä keppejäsi et saa, joudut checkaamaan ne ruumaan ja siellähän tunnetusti saattaa olla kymmeniä asteita pakkasta. Matkalaukkuun verrattuna pienehkö keppilaukku saattaa hävitä matkan varrella, varsinkin jos ja kun on välilaskuja - itse lukaisin just tänä aamuna kertomuksen siitä, kuinka lentoyhtiö oli onnistunut hävittämään (tai joku niiden työntekijä oli varastanut) hemmon kaikki kepit.

Jenkit itse lähettelee keppejä esim. FedExillä määränpäähän ja lentävät sitten itse koneella perässä. Mulla ei ole mitään käsitystä, minkälaisia tullimaksuja tästä saattaa joutua pulittamaan (mahd. kummassakin määränpäässä). Norsunluun tuominen jenkkeihin ja vieminen sieltä on kiellettyä - jos kepeissäsi on norsunluuta, on olemassa riski että jenkkitullin Fish & Wildlife -osasto takavarikoi ne. Tällaisessa tilanteessa saatat menettää keppisi kokonaan tai sitten joudut maksamaan isot sakot ja saat keppisi takaisin.

Summa summarum: ihan lyhyen reissun takia en itse ryhtyisi tähän, vetelisin vaan salikepillä. Tai sitten ostaisin joltain floridalaiselta kustomikepintekijältä kepin ja toisin sen matkalaukussa takaisin.
Sankarilyönti > safety
dobermann
Viesti:

Viesti Kirjoittaja dobermann »

Mä lainaan sulle 3+3 sinkomallin. Tyhjänhän tää lähtee Suomesta… Yks paikka jo varattu (vain tulolippu). Meucci Gambler 3:selle. Eiks niin Jani? Onnea II-divari itä voitosta! Juho hyvä kakkonen. Ja Micro kolmosena. Onnea äijille. Nyt ku päästään Janista eroon (I-divariin) niin saadaanko me nyt Ahosen `Speedpool´ Tomppa kyykyttämään `alempaa kastia´. :shock:
Vastaa Viestiin