Be cue Prime m

Poolbiljardiin liittyvä keskustelu (säännöt, välineet, kilpailutoiminta yms.)

Valvojat: Johnny Boyh, Tube, Markku Ryytty, buddy, Tommi Lamminaho, rz

Vesa Hirvelä

Be cue Prime m

ViestiKirjoittaja Vesa Hirvelä » 09:18 20.12.2018

Onko kenelläkää kokemuksia?

CrozZ1

Re: Be cue Prime m

ViestiKirjoittaja CrozZ1 » 16:14 15.01.2019

ei ole vielä mutta itse tilasin eilen becue prime m shaftin kestää pari viikkoa että saapuu joten sitten on kokemusta. mutta mitä olen az sivuilta lukenut niin pitäisi olla huippu. :)

CrozZ1

Re: Becue Prime m

ViestiKirjoittaja CrozZ1 » 17:52 28.01.2019

nyt on ensi tuntumat otettu ja pakkohan se on sanoa että vallan loistava! todella pehmeä hitti ja kierteet tuntuvat toimivan entistä helpommin. shafti luistaa todella hyvin käsissä mutta kun olen tottunut käyttämään hanskaa niin se luistaa jopa liikaa hanskan kanssa. LD ominaisuudet erinomaiset ei paljoa tarvitse kompensoida.
otin soft tipillä ja nyt tuli mieleen että ois sittenkin voinut otta mediumin sillä ääni ja tuntuma on kuinka tahansa lujaa lyötäessä Thunk vaikka olen puu safteillä käyttänyt myös supersoftia niin tään on noin 2x pehmeempi kosketus ja olen myös revoa testannut ja tykkään becuesta paljon enemmän. mitenkäs tänne laitetaan kuvia?

CrozZ1

ViestiKirjoittaja CrozZ1 » 18:27 28.01.2019

http://imgur.com/gallery/aDYKP1O
siinä on jotakin kuvia.

Kimmo H

ViestiKirjoittaja Kimmo H » 10:48 30.01.2019

Kiitoksia kuvista ja palautteesta! Ihan tervetullut kilpailija tämä Becue hiilikuitumarkkinoille :)

AzB:llä on monet valitelleet että säfti on vähän löysä verrattuna muihin hiilikuitusäfteihin, huomasitko sinä mitään ylimääräisiä värinöitä esim. maksimikierteellä lyödessä?

CrozZ1

ViestiKirjoittaja CrozZ1 » 13:24 30.01.2019

Kiitoksia kuvista ja palautteesta! Ihan tervetullut kilpailija tämä Becue hiilikuitumarkkinoille :)

AzB:llä on monet valitelleet että säfti on vähän löysä verrattuna muihin hiilikuitusäfteihin, huomasitko sinä mitään ylimääräisiä värinöitä esim. maksimikierteellä lyödessä?
en ole huomannu mitää värinöitä jotka tuntuis maksimillakaan onhan se löysempi kuin esim revo, mutta se on tarkoituksella jotta siinä ois tää pehmeys mutta kokonainen tunne ja jokainen joka on mun primea kokeillut on sanonut että ompas pehmeä kosketus. eilen kisoissa huomasin toden teolla että kierteet on suorastaan huikeita verrattuna muihin shafteihin millä olen pelannut.

eacan

ViestiKirjoittaja eacan » 23:03 06.02.2019

Tulipa ostettua :) :lol: positiivinen yllätys tuo toimituksen nopeus. Maanantaina tilasin ja tänään keskiviikkona jo suoraan paketista viikkokisoihin.
Edelliset puolitoista vuotta pelannut mezz ec7 wx700 Everest tipillä combolla. Ensimmäinen lyönti, Lucasin butti LHE-10 ja 12mm Prime m ultraskin M tipillä, löinkö palloon oikeasti!! :shock: tuntuma todella pehmeä omaan mieleen ehkä hieman liiankin pehmeä. Tippi menee varman vaihtoon ainakin. Värinää on jos lyö kovaa mutta pallo kulkee kyllä helposti hiljaisellakin lyönnillä. Edelliseen keppiin verrattuna jotenkin tuntuu että energiaa siirtyy palloon paljon enemmän ja kaikki pällevedot pitkiksi. Kierrettä saa aikaiseksi järkyttävän paljon jo johtuen tipin koon muutoksesta. Katsotaan tuleeko tästä pitkä aikanen kumppani vai meneekö kiertoon nopeasti.

Yksi kaveri joka testasi sai melkein biljardi orgasmin ja vakavan osto aikeen. :lol: :lol: :lol:

CrozZ1

ViestiKirjoittaja CrozZ1 » 11:31 07.02.2019

Tulipa ostettua :) :lol: positiivinen yllätys tuo toimituksen nopeus. Maanantaina tilasin ja tänään keskiviikkona jo suoraan paketista viikkokisoihin.
Edelliset puolitoista vuotta pelannut mezz ec7 wx700 Everest tipillä combolla. Ensimmäinen lyönti, Lucasin butti LHE-10 ja 12mm Prime m ultraskin M tipillä, löinkö palloon oikeasti!! :shock: tuntuma todella pehmeä omaan mieleen ehkä hieman liiankin pehmeä. Tippi menee varman vaihtoon ainakin. Värinää on jos lyö kovaa mutta pallo kulkee kyllä helposti hiljaisellakin lyönnillä. Edelliseen keppiin verrattuna jotenkin tuntuu että energiaa siirtyy palloon paljon enemmän ja kaikki pällevedot pitkiksi. Kierrettä saa aikaiseksi järkyttävän paljon jo johtuen tipin koon muutoksesta. Katsotaan tuleeko tästä pitkä aikanen kumppani vai meneekö kiertoon nopeasti.

Yksi kaveri joka testasi sai melkein biljardi orgasmin ja vakavan osto aikeen. :lol: :lol: :lol:
joo tiedän tunteen se ultra skin mediumkin on pehmeempi kun kamuin m, itse olen hommaamassa cyporgin tätä tippiä http://www.on-cyborg.pt/v1/index.php?rt ... h=68_69_76 sillä valkoinen väri auttaa itseäni näkemään tipin paremmin ja haluan myös hieman kovemman tipin. värinää ei ainakaan käteen itse tule tunnettua. myös ton jätöt pitkäksi tuntui tapahtuvan itselleni aluks mutta nyt on jo tottunut.

LeMuerte

ViestiKirjoittaja LeMuerte » 11:05 12.02.2019

Ootteko vertailleet Revon kanssa? Tai onko joku testannu sitä Cuetecin hiilaria?
Välivainio Hustlin' Club

AnssiKn

ViestiKirjoittaja AnssiKn » 16:30 11.03.2019

Mulla oli Revo about 1,5 vuotta käytössä ja siitä vaihdoin Becue Prime-M joskus viime vuoden lopulla kun olin ennakkotilannut ton.

Becue paljon löysempi kuin Revo. Oma fiilis on että kontrolli pysyy paremmin ja tarvittaessa sillä kyllä repii ihan samaan tyyliin kuin Revolla.

Kierrettä saa molemmilla ihan samaan malliin. Revo oli 12,9 ja nyt Becue 12,5.

Mulle toimii kyllä paremmin Becue.

Cynergyä testasin jokusen lyönnin Jenkeissä lokakuussa, oli kyl mukava feedback ja varmasti toimiva peli.

Palaa sivulle “Pool”