löytyykö pelipaikkaa pääkaupunkiseudulta?

Poolbiljardiin liittyvä keskustelu (säännöt, välineet, kilpailutoiminta yms.)

Valvojat: Johnny Boyh, Tube, Markku Ryytty, buddy, Tommi Lamminaho, rz

Mikko Kuusniemi

löytyykö pelipaikkaa pääkaupunkiseudulta?

ViestiKirjoittaja Mikko Kuusniemi » 21:55 10.08.2017

Moi,

Olen 15- vuotias lukion aloittanut poika Helsingistä, joka tykkää urheilusta ja matikasta.

Haluan päästä hyvään biljardiseuraan ja Tikkurilan Shamrock on siitä mainio esimerkki. Esteenä on kuitenkin tunnin matka suuntaan. Lähelläni on monta muuta hyvää biljardiseuraa, mutta esteenä ovat kalliit tuntihinnat, kun peli/kuukausikortteja ei ole saatavilla. Olen valmis siivoamaan pöydät, luuttuamaan lattiat tai tekemään jotain muuta pelaamiseni vastineeksi.

Alotin biljardin nuorisotalolla 9- vuotiaana ja siitä lähtien olen voittanut 2 nuoristotalojen Suomenmestaruutta, nuorisotalojen Pohjoismaiden mestaruuden ja ollut osallisena junioreiden EM-kisoissa Itävallassa. Sen jälkeen sairastuin kuitenkin biljardista niskani mennessä "rikki". Nyt olen melkein toipunut ja valmis pelaamaan. Motivaationi on kova ja olen valmis lisäämään paljon tunteja kroppani heti niin salliessa. Mainitsettakoon myös, että urheilen päivittäin ja syön terveellisesti ja ne puolestaan puhuvat taas biljardissa.

Toivottavasti minulle löytyisi pian seura, jotta pääsisin harjoittelemaan ja pelaamaan ja toteuttamaan unelmaani.

https://youtu.be/Zi2oUwxvZOM

Mikko Kuusniemi
Viimeksi muokannut Mikko Kuusniemi, 22:09 10.08.2017. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

jarnoahola

Re: löytyykö pelipaikkaa pääkaupunkiseudulta?

ViestiKirjoittaja jarnoahola » 22:05 10.08.2017

Www.Espoonbiljardikerho.com

Tuonnekkin on vähän kyllä matkaa mutta hieno seura ja hienoa porukkaa ja pääsee treenaamaan monipuolisesti
May The Forssi Be With You

Alias Jackson Espoosta

Life is a pain get use to it!

Mikko Kuusniemi

ViestiKirjoittaja Mikko Kuusniemi » 07:41 11.08.2017

Oon käynyt siellä kerran ja se on tosi hyvä paikka, mut se on viel kauempana. Sinne kestää 1h-1h-30min per suunta. asun pohjois-Haagassa.

Tommi Lamminaho
Viesti:

ViestiKirjoittaja Tommi Lamminaho » 09:35 11.08.2017

Moro Mikko,

hienoa että voisit olla valmis palaamaan poolin pariin!

Länsi-Vantaan pelipaikat olisivat ainakin sinua lähellä, lähinnä varmaan Luna ja Lane. Lunassa ainakin saat harjoitella veloituksetta yksin pelkän vuotuisen jäsenmaksun hinnalla. Toki paikalla on jonkinlaiset ikärajavaatimukset mutta näistä voidaan varmasti hieman myös neuvotella tilanteen vaatiessa.

Ole nyt jokatapauksessa yhteydessä vaikka minuun niin voidaan etsiä sinulle yhdessä optimaalisin paikka harjoittelulle :)
Tommi Lamminaho
Lajipäällikkö, Pool

Kimmo The Hillo

ViestiKirjoittaja Kimmo The Hillo » 10:54 12.09.2017

Roihupellon teollisuusalue PVK 2kpl hyviä poolpöytiä+4kaisaa+4pyristä. Veikkaisin matka-ajaksi julkisilla noin 30-45min. Ota vaikka yhteyttä Jarmo "Jarkka" Tainio. Saa mullekin soittaa niin pääset ainakin tutustumaan. Keskiviikkoisin kaisa viikkokisat alkaen 17.00 voi tulla kattoo vaikkei osallistuisikaan. PVK Tulppatie 8. Mulle voi soittaa.
KIm Laine
Klubilainen
0465373672
Kim Laine EBK

Palaa sivulle “Pool”