PELISEURAA

Poolbiljardiin liittyvä keskustelu (säännöt, välineet, kilpailutoiminta yms.)

Valvojat: Johnny Boyh, Tube, Matti Jokela, Markku Ryytty, Tommi Lamminaho

Vastaa Viestiin
marttip

PELISEURAA

Viesti Kirjoittaja marttip »

Tuolla toisaalla kyseltiin peliseuraa ja kaveri tunsi että on hyvä harrastaja, mutta entäs kun on vielä vähän huonompi ja eikä tunne ketään ja mieli tekis pelaamaan. Olen itse törmänny tähän ongelmaan. On helppo sanoa että menee vaan juttelemaan ja kyselemään, ei se kaikilta ihan niin yksinkertaista ole vieraalla paikkakunnalla. Jos haluaa sarjapeleihin niin sehän on helppoa, mutta satunnainen ei pääse helposti pelaamaan.
Mulla olis pelisalien ja pupien ylläpitäjille ehdotus ja se vois olla joka paikassa missä sitä harrastetaan. Tiskin tai pelipöytien luona esim liitutaulu johon voi ilmoittaa nimensä että haluaa pelata ja kun sen huomaa toinen yksinäinen vieras vaeltaja niin eiku pelaamaan. Joka paikassa on tuttu pelirinki, siihen vieraan meneminen tuntuu vähän vaikealta. Terv. Martti
9Ball

Viesti Kirjoittaja 9Ball »

Ihmisten välinen kanssakäyminen on aina taitolaji,toisilta se käy helposti ja luonnollisesti ,toisille se on vaikeampaa.

Ehkä sinun kannattaisi etsiä sellainen paikka ,missä on kolikkopöytä ,niissä yleensä on kiertoperiaate,eli voittaja pysyy pöydällä ja kuka tahansa saa vuorollaan haastaa hänet. Siellä sitten pelailet ja tutustut pelaajiin.
Vastaa Viestiin